25 augusti 2008

Måndag 25:e Augusti

Hej!
Så var första skoldagen avklarad. Började kl. 10 så gick upp halv åtta, faktiskt utan problem. Nervös var jag eftersom jag inte visste en själ som skulle gå samma linje, men det gick bra iallafall. Går nu i klass SP1d. Var där i ca. en och en halv timme, blev lite "lära känna varandra" lekar typ och så fick vi schema + andra papper. Därefter gick jag snabbt till Globen C och shoppade lite på hm. Blev en tröja och örhängen + en foundation som syrran bad mig köpa. Sen tog jag tuben till St Eriksplan där pappa hämtade upp mig och så åkte vi till hans jobb. På hemvägen blev det en tripp förbi donken, jordgubb-vanlij pajen är galet god, och sen en snabbis in på ikea för att köpa nya ben till min säng.

Dagens outfit blev mörka jeans och guld/svart armband från gina, grå stickad t-shirt och guldiga örhängen från hm, svarta ballerinas från Belle och svart väska i skinn med guld detaljer från Chloé.

Inga kommentarer: