31 augusti 2008

Söndag 31:a Augusti

Godmorgon, typ ..

Gårkvällen blev helt annorlunda än jag trott men drog iallafall till nrj fast det var tråkigt så då tjockade jag och bella oss på donken för att sen möta upp en kille från hennes klass och drog på fest i huddinge. Inte särskillt roligt det heller så vi åkte hem till mig och somnade till någon film ..

Idag blir det endast chill, plugg och städning. Precis som alla andra söndagar alltså! Måste läsa lite religion och skriva ett brev till mig själv i framtiden, så det är inte mycket plugg tar väl max en timme. Har ingen aning om hur skoldagen ser ut imorgon eftersom jag inte kommer åt schemat som finns på skolans hemsida.. börjar iallafall 9.10 troligtvis med tema.. måste läsa på dom där sidorna religion till den lektionen nu. Puss på er!

Inga kommentarer: