26 augusti 2008

Tisdag 26:e Augusti

God kväll!

Var nyss ett tag med min älsking och ska strax hoppa in i duschen, men tänkte blogga lite först. Skoldagen rullade på helt ok faktiskt. Det är en trevlig tjej i min klass som heter Isabelle som jag börjat prata/vara med idag. Faktiskt är hon nog den enda i min klass som jag kan känna att jag passar med. Vi två pratade lite om det idag och kände verkligen att vi inte trivs i den klass vi hamnat i. Visst är alla trevliga, men man ser ju direkt (inte för att döma utseénedmässigt) vilka man skulle kunna passa ihop med, och i mitt fall är det nog bara Isabelle. Så vi pratade med skolchefen tror jag det var, om att få byta från D till någon av de andra klasserna. Hoppas!!

Förövrigt var väl dagen bra. Åt lunch med Sara som går nv och hennes kompis Joar som verkade störtskön, sen hade vi några "lära känna" och information lektioner innan övnings brandlarmet gick och därefter blev det hemgång. Riktigt trött var jag när jag kom hem, men inte lika mycket nu. Ska hur som helst dricka lite varm oboy och sen som sagt in i duschen. Imorgon ska vi samlas vid skansen kl.10 .. ja vad säger man? Är inte skansen lite .. grundskolan? Jaja, får väl se vad det är som händer där. Puss!

Inga kommentarer: