28 augusti 2008

Torsdag 28:e Augusti

Hej!
Idag är jag på skit bra humör. Imorse när jag kom till skolan så kom Mats (min ph) till mig direkt och sa att jag och Isabelle hade fått byta från 1d till b. Så vi fick direkt hoppa in i deras klass och startade med matte. Därefter hade vi lunch, sen hade vi tema religion där vi skulle skriva en liten uppsatts och när vi var klara fick vi gå hem. Så jag slutade vid halv ett och åkte direkt tillbaka till min gamla skola för att rebecka bad mig hämta några böcker, och jag ville ha en tröja som låg i hennes skåp (A) så träffade jag alla mina gamla lärare där och det var jätte roligt, dom saknar oss mycket! Lite roligt var det, nu har dom gjort om jätte mycket i våran modul när vi är borta, för hade dom gjort det när vi gick där hade allt förstörts..hehe. Emelie G var också där så vi satt och pratade länge när vi väntade på bussen hem om våra nya skolor osv. Trevligt!

Sorry att det blir likadana inlägg hela tiden. Men jag har ingen tid att ta bilder och ingen ork att blogga. Alla mina dagar ser i princip likadana ut nu.. försover mig, drar till skolan, kommer hem sent och är galet trött och somnar (som igår) innan kl 10 haha. Menmen, idag fick jag ju bärbar så jag kommer säkert kunna blogga i skolan och sånt nu. Ska försöka börja ta lite bilder också. Nu ska jag chilla.. Pusspuss!

Inga kommentarer: