05 september 2008

Fredag 5:e September

Hatar vårat internet! Ibland funkar det, ibland inte. Och det ända jag kan göra är att vänta ut att det ska börja funka igen, så krångligt. Men nu gick det igång iallafall. Jo som sagt ska jag ju inte till skolan idag, vilket beror på att jag endast har Musik idag och i mitten av den lektionen har jag tandläkartid. Så det känns lite onödigt att åka till skolan eftersom det tar mig 50 min, för att vara där i ca. en timme och sen åka tillbaka igen. Jävligt skönt var det iallafall att sova länge idag, och jag ska åka till tandis efter två så jag har mycket tid på mig, tänkte sola när jag ändå är på g.

Fan vad snabbt veckan gått, redan fredag och dags att träffa mina favorit tjejer ikväll! Tyvärr ska jag möta upp dom senare, för våra nyinflyttade grannar som mina föräldrar känner kommer på middag. Menmen, nu ska jag fördriva tiden och sätta på någon film. Tjingeling!


Inga kommentarer: