18 september 2008

Torsdagen 18:e September

Hej!
De här två dagarna har varit kanonbra! Tydligen visste alla i klassen om att jag fyllde år igår och var jätte gulliga, sprutade ner mig med grädde (istället för äggning, tack!) två gånger, menmen! Har haft det jätte bra verkligen, sov dock bara två timmar inatt eftersom vi satt uppe och spelade bubblan/klädpoker och snackade hela natten, så nu är jag skit trött. Har inte tagit några bilder, men therese hade kamera så hon kanske skickar dom till mig sen om det finns några bra. Massvis från när vi spelade kubb ute i mörkret då jag inte var beredd, säkert jätte fina.. Nej men dom här två dagarna har verkligen varit kanon :D

Känner mig väldigt ofräsh nu, men grädde överallt typ hehe.. så ska duscha strax sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är så himla trött. Puss på er!

Inga kommentarer: