10 oktober 2008

Fyfan vilken stressig morgon jag haft.. För det första kunde jag inte hitta tandskenan igår kväll som alltid (!) ligger på handfatet i badrummet. Har letat som fan, så antar att städerskan slängde den igår eller la den på något konstigt ställe? Jag vettefan. Så har försökt hitta nr till huddinge sjukhus och sedan väntat på att dom ska svara i tele så jag kan få en tid där för att fixa en ny skena. Dom skulle höra av sig nästa vecka.

Sen problem nummer två, hittade inte mina nycklar så var tvungen att ringa hem rebecka så hon kunde låsa. Fast hon blev bara glad för nu missade hon matten, haha. Aja, nu är jag iallafall färdigfixad och fördriver tiden här, bussen går om 20 min. Har work shop så ska väl sitta och läsa eller göra svenska, sen 13.30-14.00 har jag musik så då blir det trummor för min del, yeah!



xoxo, Mandie

Inga kommentarer: