16 oktober 2008

Har inget basgruppsmöte imorgon, vilket betyder att jag har work shop hela dagen fram till kl. 14 då har jag musik i en halvtimme :D men iafl, tänkte ta sovmorgon imorgon då.. så nu sitter jag här jätte uttråkad. Tänkte langa en lista i brist på annat att göra, sen ska jag nog plugga för jag är inte trött

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Nej
Titta på dig själv i spegeln: Ja?
Gnälla: Hehe aa
Skrika: Ibland
Sova: Ja, men för lite dock
Ha ångest: Nån gång ibland
Skada dig själv med flit: Nej?
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Sällan
Drömma sexdrömmar: Nej
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja, men inte helsvart
Gå till kyrkan: Nepp
Gå i skolan: Yes ;O
Röka: Då och då
Ljuga: Kanske..
Hata folk: ja "hata"..
Lita på folk: Fåtal

VEM:
Saknar du:
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Rebecka
Vill du slå: Ingen?
Kysste dig sist: Sebastian
Kramade du sist: Radovan (som fyller år idag, grattis!)
Vill du prata med: Mamma
Skrek du på sist: Rebecka
Vill du vara som: Mig?
Sårade dig sist: Sebastian ..
Vill du bli galet full med: ISABELITA OFC
Gjorde dig riktigt glad senast: Sessan
Fick du sms från senast: Issa
Ringde dig senast: Mamma

HAR DU:
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Nja
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nepp
Någon fysisk sjukdom: Nepp
Någon skada: Nepp
Färgat håret: Nej (slingat/tonat)
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öronen
Egen dator: Yes 2 st
Bra självförtroende: Javisst (hah..)
Tagit nakenbilder: Haha nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Såklart
Dumpat någon: Nej
Lämnat landet: Ja?
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Ja

HUR:
Går du: Som victorias secret modellerna *blink*
Svarar du i telefonen: Olika till alla:)
Fördriver du tiden: Med det här..?
Mycket pengar har du: Inget cashflow här inte..
Tjänar du pengar: Tjänar inte ett skit. Studiebidrag?
Ofta diskar du: Diskmaskin?
Ofta städar du: ooofta
Många stör du dig på: Många
Ofta träffar du din familj: Oftast varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något: Absolut
På gud: Nepp
På rymdvarelser: Nepp
Att folk tycker om dig: Yesbox
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Haha nepp
Att du kommer leva länge: Ja

1 kommentar:

Anonym sa...

isabelita o mendy ofc :D