21 oktober 2008


Skulle egentligen ha Tema (föreläsning i 2½ timme) men eftersom en del av gruppen håller föredrag så har vi work shop istället, skön som fan. Så sitter.. eller okej ligger, i soffan nu och skriver ett arbete om hur mina utbildningsmöjligheter hade sett ut om jag levde på 1800 talet, gäsp?

Har franska stegredovisning idag också så det lär ju gå åt helvete, tur att jag inte har någon lektion innan, då kan jag och sessan förbereda oss. Kanske med lite hjälp av felix och jonas, dom är ju fan jävla einsteins när det kommer till franska.

Jag har rätt mycket den här veckan så måste pluggish som fan..
  • Stegredovisning i franska
  • Matteprov
  • Seminarie + föredrag i sam & religion
  • Inlämningsuppgift i sam & religion
  • Två teori uppgifter
  • Konsert (jag kör trummor, yea)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nehe vaddå dissa mig? Ey jag har också franska