05 november 2008

Hejdå slitet ofräscht hår..

Idag har jag klippt mig!

Det blev inte direkt som jag hade tänkt, mycket kortare.. När jag kom hem började jag crina som en jävla bebis och tog typ 5 piller med vitamin b (gör så att håret växer snabbare) och aloe vera.. men har kommit över det nu. Känns ju galet mycket fräshare iallafall och det växer ju ut igen. Men annars var frisör salongen bra, Rinse hette den och ligger vid centralen men finns också på Stureplan och Gullmars samt Heron City.

Annars hade hela kg globen aktivitetsdag jag valde att dra till eriksdalsbadet med sessan, eric, felix mfl. Det var väl rätt kul, är ju rätt barnslig av mig :D Efteråt blev det kebab. Kan även nämna att jag ätit donken till middag. Fan jag skulle ju sluta äta skräpmat!!

Jaja, lägger in en bild på mitt hår om jag pallar ta en, måste plugga :(

Inga kommentarer: