23 november 2008

Jag som trodde att den här veckan skulle bli rätt chill i plugget, visade sig att jag hade helt fel efter ett klick på hemsidan och när jag kollat igenom loggboken. Sen att matteprovet är nu på torsdag är jag helt galet nervös över. Jag måste plugga matte minst två timmar varje dag känns det som, plus att jag har tre stycken inlämningar den här veckan och självklart det värsta - Franska!!

Ja det blir stenhårt plugg den här veckan, knappt någon fritid alls. Men det får jag ta igen i helgen, då tänker jag inte plugga en enda minut! Har såklart issas och elins sweet sixteen att se fram emot, plus att jag ska göra om mitt rum totalt så i helgen ska det börja målas. Så jäkla roligt! Ifall det är någonting jag är grym på så är det att inreda, inte för att jag får chansen så ofta men in my head ;) Mitt rum kommer bli niiiice, ska få dubbelsäng också, yeahhh.

GRATTIS PÅ SEXTONÅRSDAGEN ELIN! <3

Inga kommentarer: