20 november 2008

Nu har jag finslipat min etikuppgift i ca. 1 och ½ timme och är så jävla nöjd, MVG DIRR! Kommer få damp om jag inte får det, fan vad bra den blev. hehe (6)

Annars fick mamma lite ryck när hon kom hem från jobbet och bestämde att vi skulle åka och köpa vinterjacka till mig. Sagt och gjort släpade hon med mig till kungens kurva.. Jag har haft lite ångest för vinterjacka för jag är så jävla dålig på att bestämma mig för vad jag vill ha. Alla är fula. Hehe ne jag skoja bara faktiskt inte, men det fick bli en helt vanlig everest jacka som jag vet att jätte många har men jag har fan ingen inspiration. Sen fick jag pengar till skorna från Euro Sko som jag så gärna vill ha, 1300 kostar dom och jag måste casha fram själv. Så dom ska jag köpa imorgon. Får helt enkelt langa lönen till mamma så fort den kommer, trist.. då var man pank tills studiebidraget kommer. Nu är jag iallafall redo för kylan, för fan vad det är kallt ute!

Nu blir det duschen och sen sängen. Shit vad tidigt jag börjat gå och lägga mig, men jag måste om jag ska palla skolan. Jag orkar inte gå upp sex varje morgon jag kommer börja gråta snart fan. Det är hemskt, jag skulle sova till tolv varje dag om jag fick chansen.

Inga kommentarer: