12 november 2008

Onsdag - Två dagar kvar till helg!

Åh jag hatar att gå sam för det är ju mycket att plugga hela tiden, och det är absolut inte min starka sida, snarare min svagaste. Provet är imorgon, kan allt om upplysningen så nu har jag resten av dagen på mig att lära mig allt om franska och amerikanska revolutionen..

Det är så tråkigt, plugga är faktiskt inte det ända jag gör men måste man så måste man. Ibland önkar jag att jag hade valt en chill linje men vad ska man göra. Efter imorgon kommer det vara ganska chill iallafall, inget hårdplugg så man dör åtminstonde. Matte är något jag egentligen borde plugga en timme varje dag, men skjuter upp det till torsdag eftermiddag.

Har lite saker att se fram emot resten av veckan och det är att kära Isabelle bergman fyller 16 år imorgon och ska firas på lördag. Att jag ska träffa några roliga personer från min klass på fredag kväll för att kolla på Saw 5 - hjälp jag vågar fan inte se den på bio! Och förhoppningsvis få mina 1000 kr av morfar så jag kan shoppa. Sen är det en ny vecka med tio tusen nya läxor och prov att öva till..

Inga kommentarer: