06 november 2008

Plugga.
Japp det är vad jag gjort senaste 2 timmarna. Jobbat med instuderingsfrågor på upplysningen, så tråkigt att jag dör. Nej helt ärligt så tråkigt är det inte, men jag är så sjukt trött och orkar inte tänka mer på filosofer, revolutioner och ståndsamhällen...

Funderar lite på att vara hemma imorgon.. och sjukanmäla mig. Har bara bg i 30 min sen workshop hela dagen och jag jobbar tusen gånger bättre hemma när inte vissa personer (eric och felix) drar in mig i sjuka samtalsämnen :) Sen vore det för en gångs skull skönt med lite sovmorgon. Ska ju jobba i helgen så då måste jag gå upp vid halv nio :( Aja får se, men det lutar mot det. Ska kolla prision break med mina föräldrar nu, tjingeling alla bloggläsar geeks.

1 kommentar:

Anonym sa...

fu vi hade också prov på upplysningen, tråktråktråk!