11 december 2008

11/12-08

Jävlar vad snabbt tiden går! Bara en vecka kvar till julavslutningen och sedan kommer ett galet efterlängtat lov. Första terminen i gymnasiet har gått helt sjukt snabbt och jag trivs verkligen i kg globen. Hoppas dock att jag tar mig samman och fokuserar lite mer till höst terminen. Har inte tagit work shop tiderna på största allvar vilket jag borde gjort, då hade jag haft mycket mer fritid.

Den här veckan har gått rätt snabbt faktiskt, skönt att vara hemma en dag också (onsdags) då min enda lektion var inställd. Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen så jag missar lucia och lussebullar med skolan :( hehe. Ska till skolan efter det och få lite feedback på sista uppgiften i religion och därefter blir det stan, måste handla julklappar. Förhoppningsvis blir det även en tripp till IKEA med papi för att köpa möbler till mitt rum som nu är färdigmålat :D

Nu ska jag finslipa en historia uppgift och sen ska jag troligen hem till sebastian. Tjingeling!


Saknar mitt långa blonda hår litegrann

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shiet ditt hår är jätte ljust på bilden, var det så ljust? ;o

Anonym sa...

det gör du fan inte!