26 december 2008

26/12-08

Idag har jag och issa varit i stan i sex hela timmar och ändå kom jag inte hem med mycket saker. Hittade ett par jeans, som jag troligtvis ska lämna tillbaka. Hade turen att kunna byta min ena cover all mix concealer fast man egentligen inte kunde, istället blev det ett rouge + läppstift och på köpet en stor skit snygg kasse i like :D Hårfärg hittade jag också så efter city begav vi oss hem till mig och issa färgade mitt hår. Nu är det iallafall jämt över hela håret men för mörkt, tur att det var toning så det går ut efter några tvättar!

Ikväll kommer issa, bella och förhoppningsvis sara hit. Blir en tjejkväll och vi ska sjunga singstar ;) hehe. Måste hjälpa min papi nu som fixar min tv, det går tydligen inte så bra :( Ha det prima tjingeling.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ikvääälll :)

Anonym sa...

köpte du inget till mig? :(