29 december 2008

-

Idag är jag helt död! Issa och jag kom hem från Alexandra som firades igår vid sju imorse, helt döda och somnade direkt. Sov bara i några få timmar, kan ju inte vända på dygnet helt. När jag skulle hem hade jag inga nycklar och hoppades på att dom skulle vara i min jacka som bella hade (vi hade blandat ihop våra jackor och tagit varandras), så jag mötte upp henne och vi bytte jackor tyvärr var inte mina nycklar där, ingen aning om vart dom kan ha tagit vägen. Så det fanns inte mycket att göra, satt och väntade på bussen i 20 minuter mot tullinge c, åkte dit för att köpa en cola och väntade på rebecka i en halvtimme som va i stan och fick åka hem för att jag inte skulle frysa ihjäl. Snacka om att det va skönt att komma hem.

Imorgon kväll åker jag till Borås där jag ska vara under nyår och det suger så hårt att jag måste följa med. Ska till mina kusiner och det ska bli jätte roligt att träffa dom men fan inte på nyår, måste ju vara med min partypingla! :( Går inte att övertala mina päron alltså, har ju övervägt idéen av en klon.

Emil ringde precis och praktiskt taget tvingade mig att följa med på fest i ekerö ikväll med det lär ju inte hända. Ska nog begrava mig under täcket resten av dagen istället för fan vad knäppt allt har blivit..

Inga kommentarer: