03 december 2008

Precis som vanligt på onsdagar så har jag bara en lektion, engelska, och under den redovisade halva klassen och jag gjorde ingenting alls, från nio till elva. Skandal, skärpning amanda! Efter lunchen skulle rätt många i klassen iväg till armémuséet där vi skulle svara på massa frågor i historian. När detta var avklarat bar det av till gymmet med matte och jocke. Tur för mig fick jag sällskap på hemvägen för jag stötte på bea utanför fryshuset. Hon är så jävla knäpp, french hot dog utan korv???

Resten av kvällen ska det pluggas. Ovanligt? Nej, inte ett dugg. Måste göra matteprovet imorgon eftersom jag missade det förra veckan. Har fan glömt bort lite, måste plugga det som fan ikväll + självklart jävla bajs religion....

Btw, fick bara vg på etikuppgiften. Varför hatar alla lärare mig?

Inga kommentarer: