01 januari 2009

första januari 2009

Gick tydligen miste om en hel del hemma i tullinge på nyår, men det var fan ganska nice här också :) Vi rökte vattenpipa, drack champagne, spelade wii och guitarr hero mm och hade faktiskt jävligt kul! Sög dock på guitarr hero även fast jag spelade på beginner.. kan ju också berätta att jag har smakat hummer :O faktiskt ganska gott men fan vad äckligt det ser ut..

Idag var dock en mindre bra dag. Blev medtvingad ut i skogen för att grilla korv.. visst det är roligt på sommaren när man typ sitter runt en lägereld och nån spelar gitarr, skit nice stämning då. Inte lika roligt idag, flera minusgrader och jag höll på att dö. Korven som jag skulle grilla gick av tusen gånger och jag fick göra en nya hela tiden (fick damp) att jag hade pms gjorde ju saken bättre också och alla skämt om att jag inte var en skogsmänniska när jag satt med min feta luva på marken och frös ihjäl. Nej jag är fan ingen skogsmänniska så ta inte med mig på sånt skit!!!

Tusen andra bloggare har beskrivit 2008 in i minsta detalj, jag säger bara 2008 var grymt med 2009 kommer bli så jävla mycket bättre! Nu vill jag ha choklad och alvedon hejdå

Inga kommentarer: