26 januari 2009

Har så jävla tråkigt

FEM SKULLE...
Skulle du vilja vara längre? - Nej, kortare :O
Skulle du vilja väga mer? - Nä
Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut om du har någon? - Har ingen :)
Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Haha aa
Skulle du vilja dricka dig full just nu? Ja alla dagar?

TIO KAN...
Kan du röra på öronen? - Ne :D
Kan du slicka dig på näsan? - Nepp
Kan du kolla i kors med ögonen? - Haha aa såklart
Kan dina föräldrar lita på dig? - Ibland :)
Kan du låta bli att prata i 4 timmar? - Nej :S
Kan du vara på fest utan att dricka? - Kanske
Kan dina vänner lita på dig? - Absolut
Kan du tänka dig att pierca naveln? - Vill men vågar inte
Kan du suga? - haha dirr
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Inte om jag hittar något jag vill ha ;)

Fjorton HAR...
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Om jag har.
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig? - Ja det är klart
Har du ett syskon? - Lillasyster
Har du varit full den här månaden? - Japp i början av januari..
Har dina föräldrar ljugit för dig? - Inte vad jag vet
Har du redan tröttnat på de här frågorna? - Lite
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nepp
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Tror jag inte
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej
Har du funderat på att någonsin testa droger? - Kanske de
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Typ haha
Har du haft sex med fler än tre personer? - Nepp
Har du ljugit på någon fråga än? - Nej :)

Tjugo VEM...
Vem är din bästa vän? - Sara och Issa
Vem älskar du? - Många :)
Vem hade du senast sex med? - S
Vem vill du bli full med? - Issa såklart!
Vem är den bästa artisten? - Munspelsmannen
Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma
Vem har du en liten crush i? - Killen med piercingen HAHA sessan you know
Vem är snyggast i världen? - Stephen Colletti eller Sean Faris
Vem skulle du ge bort en miljon till om du var tvungen? - Rebecka för då kan jag ta av henne:)
Vem är snällast i världen? - Jag?
Vem vill du prata med? - Just nu vill jag prata med min mattelärare för jag fattar nada
Vem sov du med senast? - Rebecka haha
Vem såg du full senast? - Kommer inte ihåg men frisk var den jag hörde vara full senast
Vem vet allt om dig? - Rebecka
Vem kysste du senast? - D
Vem kramade du senast? - Papi
Vem kan berätta allt för dig? - Dom som jag kan berätta allt för.
Vem kan du berätta allt för? - Några få
Vem hatar du? - Hemlis

3 kommentarer:

Anonym sa...

och du gjorde inte sjuttiosex random? :O :O

Anonym sa...

Nee det va för segt haha:p pallade ej

Anonym sa...

de va fan mig du såg full senast? ;) vem annars liksom