12 januari 2009

Twisted

Idag hade jag bara en lektion som började halv ett så fick sovmorgon vilket var nice. Tyvärr blev det strul med bussarna imorse så det tog en halvtimme extra för mig att ta mig till skolan vilket var ganska segt. Hade workshop men gjorde såklart ingenting.. sen skulle vi ha teoriseminarium och det gick helt okej. Vi var i grupper och alla skulle prata om ett ämne, jag fick stress och det är ju passande eftersom jag gång på gång bryter ihop för att jag känner mig så stressad i horskolan.

När jag kom hem kände jag mig jävligt tjock så jag bakade en kladdkaka hehe (6) Kan tillägga att på jullovet bakade jag och issa en kladdkaka mitt i natten och åt upp hela,haha! Har laddat ner lite ny musik till mobilen också, skärmen fungerar faktiskt lite då och då :) Passade även på att rädda dom viktigaste kontakterna.

nu ska jag plugga

Inga kommentarer: