14 februari 2009

Tidsfördriv

Använder du parafym? Ja jag överdoserar
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? MY ASS
Vad kollar du på först hos en kille? Ansikte & kropp
Vill du ut och festa nu? Yeeessss
Vad är klockan? 14;57
Vilken färg har din mobil? Min tillfälliga är grå
Vad ska du göra nu? Jag har ingen aning
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? Nej inte alls
Kan du gå ut utan smink? Ja men helst inte på vintern asså..
Vem ringde dig senast? Dennis
Vad har du för bh på dig just nu? Röd spets
Vad har du för trosor på dig just nu? Röda spets
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? från Viktor: "kommer du ihåg något från igår blondie;)"
Vad brukar folk få för intryck av dig? You tell me
Har du någon gång klätt dig horigt? Tror jag ej
Har folk kallat dej slampa? Alla kallar varandra slampa shiet.
Har du kallat någon för slampa? Men ja
Har du slagit någon riktigt hårt? Jag slår min pappa hårt hela tiden, men det är nog inte så hårt enligt honom..

Inga kommentarer: