29 maj 2009

Bara två veckor kvar i skolan

Fan vilken härlig dag det varit idag! Efter min första lektion drog jag, F & S till Historiska Museét. Det tog oss dock ett litet tag att hitta dit, men tillslut lyckades vi med lite hjälp! Gjorde lite historia uppgifter och sedan promenerade vi tillbacka till city och åkte tillbaka till skolan för att äta lunch. Därefter mötte jag upp två favoriter Issa och Sara i stan där vi gick runt ett bra tag tills det blev dags att dra hem till Issy för lite solning på balkongen, så jäkla HOT ute och jag dör vad skönt.

Lite senare mötte jag älsklingen och vi drog hem till mig för att äta middag, sen har vi chillat resten av kvällen och bara myst. Tidigt imorgonbitti ska moi et mon famille åka till Gränna för att fira farfar som fyller 70 bast. Han har hyrt något slott som vi ska bo på och grejer, så där blir jag kvar tills Söndag. Hoppas på strålande väder resten av helgen, cya!

Inga kommentarer: