15 augusti 2010

Update

Sen vi kom hem från Rhodos har jag tillbringat dagarna med min älskling och haft det hur mysigt som helst, trots att vi båda varit jätte sjuka. Efter upphämtningen på arlanda åkte vi till mig och jag fick världens finaste överraskning i mitt rum:D Sen dess har vi bara legat i sängen dagarna i ända och myst framför tvn. Jag har verkligen världens bästa kille, jag älskar dig så stört mycket Sebastian!

Imorgon ska jag dock ta mig ur sängen för första gången på typ 4 dagar och åka in till stan med syrran. Har insett att det är dags att köpa höstkläder trots att min hjärna fortfarande är inställd på shorts och flipflops. Tanken på att köpa nya uggs är inte allt för lockande, trots att dom är sååå sköna..

1 kommentar:

Läs min blogg :D sa...

skriva snusk på sin blogg va är detta?