03 mars 2011

Tisdag: Stan och fika med tjejerna. Mot kvällen blev det krök med alla härliga människor hos Charlie. Blev en riktig rolig dag och kväll med mycket skratt! Kom dock hem kl 8 på morgonen, långt ifrån pigg.

onsdag: Sov några timmar sen kom Elin över. Började sminka oss och var så sjukt otaggade båda två. Åkte ensam in till stan och mötte Sessan, Yajja och Bella. Förade på Hellströms sen Snaps, vidare mot centralen och kirrade lite fribiljetter av en slump men hamnade tillsist på Collage. Blev en riktig kul kväll trots altt, som slutade med att jag släpade Sessan hem till mig fyra på morgonen.

Nu: Jag ligger vaken hur seg som helst medan Sessan har tagit över min säng. Idag vill jag bara vila, likaså resten av lovet. Har irrat runt och inte haft koll på något och knappt varit hemma, så det ska bli skönt att bara göra ingenting.

Inga kommentarer: