30 maj 2011

FÖR ISSA HAR TAGIT STUDENTEEEEN!

God damn vilket otroligt grym dag det här har varit. Fixade mig hos Elin imorse och så åkte vi till Tumba för att gå på bästa Isabelles utspring! Jag va i extas, nej - jag ÄR i extas. Kan inte fatta att det är min tur om två veckor! Vi joinade på flaket och kom hem till Isabelle dränkta i öl men med humöret på topp. Grattis igen älskling, fan vad du e braaaa! Var kvar på mottagningen i flera timmar och hade super kul, hann förbi på Veras mottagning en snabbis också. Nu sitter jag och skriver graduation speech som är min sista uppgift i engelska, är det möjligt att bli ännu mer taggad då?? Svar: JA! och bara för att, så måste jag lägga upp ett klipp från The oc men självklart funkar det ej, så kolla länken!!!! Jag dör: http://youtu.be/gL6c9D7zQZc

Inga kommentarer: