22 maj 2011

Helgen

Torsdag: Nationella i tyska, I made it! Plugg hos Keisu och sen Elins sånguppvisning. Du var bäst utan tvekan! Blir så jävla stolt över dig bff. Träffade min älskling efteråt som äntligen kommit hem och vi hade det myyyspys.

Fredag: Gick upp kl fem och drog till jobbet. Det gick bra, kom hem vid tolv. Då låg S fortfarande och sov haha snacka om sliten kille. På kvällen kollade vi på Pirates of the Caribien 4, den var inte så bra men annars en helt insane bra dag.

Lördag: Jobbade hela dagen. Åkte hem för att fixa mig i 20 min sen in till stan igen och drog till Laroy. Varför har jag aldrig varit där förut??? As grymt ställe ju. Elin och Helena drog men jag, Lisen, Eric och Fellan hade sjukt kul!

Söndag: Myst med S hela dagen och åkte till Arlanda för att vinka av honom ännu en gång :( Saknar dig redan älskling!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack min älskling!!!:D<3