12 juni 2011

My weekend

I Fredags var jag på Tyresö Gymnasiums utspring. Hall, Lind, Marce och Charlie tog studenten, Grattis killar :D Vi hängde med på flaket och det var stöört roligt precis som resten av dagen och kvällen! Drog på alla fyras mottagningar och Ullman skjutsade runt oss, tycker synd om honom i efterhand när jag kollar på videos när vi sistter i bilen.. hahhaha. Alla blev bara fullare och fullare efter varje mottagning så de sista två är mest en dimma. Efteråt blev det slutskiva! Dagen efter drog Sessan och jag med killarna ut i skärgården med Nisses båt och tältade. Med andra ord två helt sjukt bra och roliga dagar! Från och med nu kan ni kalla mig BMJ (Bordellmamma Jenninger) Kommer nog bli fast med det efter igår. Folk är så uppfinningsrika på fyllan:) Nu ska jag typ lägga mig ner och dö ett tag, måste ju vila upp mig inför STUDENTEEEEEEEN!!! Har typ tusen myggbett, hemska (!!) skavsår, mitt hår är som ett enda stort fågelbo och jag har blåmärken samt rivmärken överallt.. Känner att jag behöver checka in på ett spa eller nåt för att va på topp igen till tisdag. :)

Inga kommentarer: