03 juni 2009

3:e Juni 2009

Vilken dag jag har haft! Inte en sekund till att chilla, men det har varit nice ändå! Orkade inte gå till skolan idag eftersom jag fortfarande är lite sjuk, så istället hjälpte jag till att fixa med Sofias student hemma hos Sebbe. Det var jätte roligt att jag fick komma, det var faktiskt det första utspringet jag varit på och jag längtar så jävla mycket tills vi tar studenten!! Anyway, Grattis Sofia! :D Drog dock rätt tidigt eftersom vi skulle in till Sickla och lyssna på Elins performance, du är så jävla duktig babe!

Men nu måste jag gå och lägga mig, gissa när klockan ringer imorgon? 05.30 ... eftersom jag inte orkade duscha och sånt skit nu, är galet trött. Jag förstår att ni blir avunsjuka. Och en skoldag från 8.20 till 15.00 är ju inte så mycket att skryta med.. speciellt när Isabelita praktiskt taget redan fått sommarlov *avundsjuk!*

SLEEP TIGHT /Mandie

Inga kommentarer: