17 juni 2011

Fredag

Sitter vid min nya dator, älskar den!! Har vaskat min jävla skoldator utan O :) Idag gick jag upp fem och jobbade. Helt död. Har sovit superdåligt och vaknar av en gråtande syster som ringer och har tappat bort en sko och inte vet var hon är. Något packad... Så nu ska vi kolla på film och chilla galet eftersom båda är ganska slitna. Jag känner mig inte ens helt rehabiliterad efter studenten än haha!

Ikväll är det personalfest, kanske ska gå med Issa om vi pallar.... tråkiga tjejer asså. Annars kanske det blir bio. Är ju perfekt väder för det iallafall. Jävla regn :( På tal om ingenting har jag precis suttit i typ hundra år och tagit bort löshåret. Känns rätt skönt för det var helt förstört efter flaket men ska ändå fixa nytt till nästa vecka. Blablabla tråkigt blogginlägg menmen!

Inga kommentarer: