03 september 2008

Hej! Har knappt haft en enda ledig stund idag. Först skola, sen gymma med joar (skit kul), sen träffade jag yajja och åkte till huddinge där vi käkade donken och solade. Efter det åkte jag till tumba där jag mötte mami och papi, åt donken och sen handlade vi. Fick med mig lite nice grejer hem, bla. got 2 be hårspray och mousse, shampoo och balsam från gliss + min favorit inpackning från loreal expert, cosmo och en ny tidning som heter chic (?) eller något sånt. Därefter åkte jag hem till min älskling och har varit där hela kvällen. Japp det var min dag, den har varit grymt bra måste jag säga.

Allt känns så himla härligt nu! Har ju världens bästa pojkvän, bästa vännerna, bäst familj (träffade min morfar "tomten" idag också, han ska övningsköra med mig :)). Saker och ting kan inte bli bättre än såhär! Det här inlägget blev lite flummigt, skrivet rakt av bara och jag orkar inte tänka, är så galet trött. Ska iafl upp tidigt imorgon och duscha/tvätta håret .. blää. Jag är så jävla morgontrött så det inte är sant .. Aja. Puss och godnatt!

Vill passa på att gratta min kära Isabella i efterskott, GRATTIS BABE!

Inga kommentarer: