04 september 2008

Torsdag 4:e September

God morgon..

Nej idag är en dålig dag. Gick upp halv sex för att det tar tusen år för mig att tvätta håret, föna, platta, fixa .. fick iallafall skjuss till skolan av pappa. Har precis genomlidit första riktiga mattelektionen, matte A. Vecka 39 har vi prov på hela kapitel 1, om tre veckor!!! Herregud vad hemskt.. måste plugga matte like hell. Aa, har galen träningsverk efter igår också så är helt död.

Sen är jag SÅ sur för den 17:e ska vi på läger med klassen och övernatta till 18:e .. och den 17e fyller jag alltså år. Kul. Läger skit på min födelsedag.. kan inte bli bättre right? Åh är på så dåligt humör nu.. Måste ha godis. Ska dra med Isabelle till globen c kanske om jag pallar för jag har ont i benen. Sen läsa religion inför tema lektionen i eftermiddag. Ciao.

Inga kommentarer: