18 november 2008

Vilken otur jag haft den här morgonen! Skulle till Riksdagen med klassen men när jag kommer till tåget så är det tydligen något signalfel i centralen så att inga tåg åker norrut. Prima. Satt i tåget ett tag och när det hade gått 20 min och det fortfarande inte hade åkt gick jag ut och stötte på Ejen som hade väntat på sitt tåg lika länge. Sen kommer Sara och vi sitter där ett tag och väntar på att tåget ska åka. Efter 45 min fick jag damp, jag hatar sl! Att det var sjukt kallt och att jag hade en riktigt bad hair day hjälpte inte heller, så tillslut bestämde jag & ejen oss för att dra hem till mig och äta frukost. Sagt och gjort.

Nu funderar jag på ifall jag verkligen pallar skolan. Har bara en lektion, franska, och det skulle inte sitta helt fel att missa den efetrsom vi har två stegredovisningar. Nej jag pallar fanemig inte, gick upp sex liksom, jag förtjänar lite sömn så jag pallar plugga annat sen.

mami och jag i sommras

Inga kommentarer: