11 maj 2011

11 Maj 2011

Min boyfriend har återigen lämnat mig för norrlänningarna, men det känns ändå helt okej! Det är ju bara 10 dagar åt gången och det går ganska snabbt. Speciellt när man har så mycket skola och jobb samt annat att hinna med. Känns inte som att tiden räcker till. Ändå lyckades jag hamna i stan med Eric och Felix idag i det superfina vädret. Man kan ju inte låta bli. Hur ska man kunna sitta inne på dagarna när det är strålande sol för att göra tyska grammatik eller svenska analyser?! Nej det funkar fan inte.

Den här veckan (och alla veckor framöver) är det hård fokus på plugg. Har internet shoppat en hel del, börjar ringa lite varningsklockor här känner jag.. det är farligt att kunna klicka hem vad man vill. Funderar på att färga håret lite mörkare och fixa extensions i veckan också, frågan är om man har tid för det? Kanske får bli nästa. Imorgon är det iallafall skola och sen Yajjas skiva. Helena och jag ska vara rockare! Det blir nog nice. Dock ska jag upp och jobba as tidigt dagen efter, så frågan är ju om man ska köra all in eller ta det lugnt? Återstår att se!

Nu blir det plugg till kl 12 sen sova ut lääänge imorgon. Kärlek till att börja 12.30. PUSS

Inga kommentarer: