04 maj 2011

Först bloggar jag inte på några dagar och sen kommer allt på en gång. Varför bloggar jag egentligen? Inte ens jag vet, men nu gör jag det ändå.

Egentligen måste jag verkligen sova nu för jag ska gå upp fem imorgon för att jobba. Men eftersom jag har varit sjuk hela veckan har jag även lyckats sova bort dagarna, ergo: inte så trött på kvällarna. Önskar att min förkylning och huvudvärk kunde försvinna helt och håller, men nöjer mig med att det börjar bli bättre!

Imorgon kommer bli en lååång dag. Först upp och öppna på Eh, sen dra till skolan och ha NP i Tyska. (Iiiiiih, nervös!) Efter det plugg, sen dra in till stan för lite shopping + träffa min älskling senare mot kvällen som kommer från Arlanda! Det känns såååå bra att han äntligen kommer hem, trots att han lämnar mig igen på söndag. Booo:(

1 kommentar:

Andy sa...

Du ska fortsätta blogga ditt luder!